5 de nov. 2008

1. 30 de Novembre: gran concentració davant del Parlament
  2. L’Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), l'Associació d'Estudiants Progressistes (AEP), la Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC), la Federació d’Associacions de Pares d’Educació Secundària (FAPAES), la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (MRP), Comissions Obreres (CCOO) i la Unió General de Treballadors (UGT):
  3. Proposem conjuntament esmenes a la LEC als Grups parlamentaris
  4. Convoquem a la ciutadania a una gran concentració davant del Parlament el proper dia 30 de Novembre per donar suport a aquestes esmenes.
  5. Llegeix el comunicat de premsa conjunt (+)
  6. Imatges de la roda de premsa (+)

Item Reviewed: CCOO , UGT, FAPAC, FAPAEs, AJEC, AEP i MRP: per la mobilització social contra la LEC: 30N concentració davant el Parlament, ... Rating: 5 Reviewed By: .