23 de març 2009

1. Primer de tot, agrair-vos la vostra participació a la vaga i a la manifestació del 19M. La concentració davant del departamernt ha estat un èxit. Hem entrat la carta que ja us havíem enviat, hem fet el taller de pancartes i hem cridat uns quants eslògans. Després ens hem incorporat a la manifestació general. Però la lluita no s'acaba aquí i les properes actuacions seran les següents:

1. Demanar una reunió amb l'ajuntament de Sant Feliu del Llobregat per tractar el tema del CFA Mestre Esteve.
    2. Demanar reunió amb el Consorci d'Educació de Barcelona per al tema de la reestructuració dels CFA i AFA de Barcelona ciutat.
    3. Campanya específica d'incorporació de la preparació de les assignatures específiques de + de 25 anys a l'Acord.ç
    4. Continuar demanant la reunió de la Comissió de Seguiment de l'Acord.
  2. Mira les fotos de Girona (+)

Item Reviewed: Agraïment de la Mesa de l'Educació de Persones Adultes de Catalunya per la participació a la vaga del 19M Rating: 5 Reviewed By: .