22 de des. 2009

actualitat

Oportunitat d'obtenir directament el títol de formació professional corresponent.

1. El Departament d'Educació convoca proves perquè les persones que s'han preocupat de formar-se al llarg de la vida, dintre i fora del sistema educatiu, o que han volgut adquirir, actualitzar i completar els coneixements, aptituds i competències, tinguin l'oportunitat d'obtenir directament el títol de formació professional corresponent.(+)
  2. Inscripció (+)
  3. Xerrades de Formació Professional

1. Vols proposar una xerrada sobre qualsevol tema d'FP?...

Proves específiques d'accés al primer nivell d'esquí alpí i de surf de neu

La Loteria de la Federació d'Ensenyament col·labora amb la Fundació Pau i Solidaritat

1. El 33% de la donació que es fa amb la loteria de la Federació d'Ensenyament en programes de Solidaritat:
    2. Estímul a l'acció sindical i social de les mares comunitàries en el barri Potosí, Ciudad Bolívar (Bogotà DC). Aquest projecte es duu a terme a Colòmbia.
    3. Potenciar el coneixement en drets laborals i formació sindical amb enfocament de gènere dels afiliats i les afiliades de la CUT Valle.
    4. Pau i Solidaritat
    5. Proposta de la Mesa sobre la remodelació de CFA i de AFA de Barcelona ciutat

Item Reviewed: actualitat Rating: 5 Reviewed By: .