31 de març 2011

Les llars d'infants no cobreixen les jubilacions

L’equip de la Llar d’Infants “EL SUCRE” d’Esplugues de Llobregat, assabentats que arrel de la jubilació d’una de les persones que treballen com a netejadora ajudant de cuina a la llar, la vacant que aquesta deixa pot ser ocupada per personal d’empresa i amb cobertura de només un 50% de la jornada, volem manifestar la nostra més absoluta disconformitat davant d’aquesta opció.

1.- Perquè els nens i les nenes de les llars d’Infants són els més petits i els més febles de tot el sistema educatiu, i els qui en tenim cura cal que siguem extremadament curosos amb ells.

2.- Perquè només es pot garantir la seguretat dels infants, el seu benestar i el seu bon desenvolupament si hi ha una correcta dotació de personal, a més d’uns recursos pressupostaris adequats i necessaris.

3.- Perquè en el nostre centre ningú hi està de més. Tots i cada u tenim la nostra funció i les nostres tasques a desenvolupar. Ho duem a terme cada dia de 9 del matí a 5 de la tarda, amb professionalitat i volem continuar podent-ho fer així.

4.- Perquè ens enorgullim de tenir un molt baix índex d’absentisme. Som complidors amb la nostra feina, i en tant que això, creiem que no ens mereixem cap ni una retallada de personal al nostre centre.

5.- I perquè fins ara a la llar tots els que hi treballem depenem del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, i ho mirem com ho mirem el fet de passar a tenir dependencies diverses veiem que no pot comportar més que inconvenients i cap ni una avantatja.

Volem que la vacant que ara quedarà, arrel de la jubilació d’una companya, sigui coberta al 100% i amb personal del mateix Departament d’Ensenyament.

Esplugues de Llobregat, 25 de març del 2011

Item Reviewed: Les llars d'infants no cobreixen les jubilacions Rating: 5 Reviewed By: .