24 de febrer de 2012

La Fundació Cipriano García i CCOO de Catalunya criden a participar

Concentració cívica contra la impunitat del franquisme. Contra la corrupció

Foto El proper dissabte 25 de febrer, un conjunt d'entitats hem convocat una concentració cívica contra la impunitat del franquisme i contra la corrupció, a les 17 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona, per reivindicar justícia per a les víctimes i l'absolució del jutge Garzón.

Es demana als participants que portin espelmes, flors i pancartes.

Entre d'altres, les entitats convocants d'aquesta concentració cívica són:

Convocants, entre d'altres: Associació Catalana d'Expresos Polítics, Associació Catalana de Juristes Demòcrates, Asociación de la Memoria Social y Democrática, Associació Promemòria als Immolats per la Llibertat a Catalunya, ARMHC, ATTAC-Acordem, CTD, FAVB, Fundació Alfonso Comín, Fundació Cipriano Garcia-CCOO de Catalunya, Fundació l'Alternativa, Fundació Nous Horitzons, IDHC, Memorial Democràtic Treballadors de SEAT, Plataforma contra la impunitat, Terra de fraternitat - Brigades Internacionals, UGT.

Item Reviewed: 25F: concentració contra la impunitat del franquisme i contra la corrupció, a les 17 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació