28 de febr. 2012

• El dimecres 29 de febrer de 2012, la Confederació Europea de Sindicats (CES), on s'inclouen CCOO i UGT, ha convocat una jornada europea per protestar per les polítiques d'austeritat (+)

• Seguint les darreres mobilitzacions, com la del passat 19 de febrer contra la reforma laboral, CCOO i UGT continuen lluitant pels drets dels treballadors i treballadores, i per això criden a la participació a les següents manifestacions:
MANIFESTACIONS:

• Barcelona, a les 18'00h. des de la Plaça Catalunya. Cartell (+). Octavetes (+)
  • Girona, a les 18'00h. des de la Plaça de la Independència. Cartell i octavetes.
  • Tarragona,  a les 19:00h des de la Plaça Imperial Tarraco OCTAVETA
  • Lleida, a les 18:00h des de l l'Avinguda Catralunya, 2 OCTAVETA

Entrades relacionades:

NO A LA REFORMA LABORAL
    ccoo contra rforma laboral
  • INJUSTA AMB ELS TREBALLADORS
  • INEFICAÇ PER A L'ECONOMIA
  • INÚTIL PER A L'OCUPACIÓ

Item Reviewed: 29F: Ja n'hi ha prou!. Mobilització europea convocades per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Rating: 5 Reviewed By: .