21 de febrer de 2012

Mobilitzacions universitats: demà a les 10:30 concentració a Via Laietana, 33

Demà a les 16.30 h, a la seu de CCOO de Catalunya

CCOO CONVOCA RODA DE PREMSA PER VALORAR LA REUNIÓ DE LA MESA D’UNIVERSITATS

Demà a les 11.00 h es reuneix la Mesa d’Universitats. En aquesta Mesa participa la part Social, la Generalitat i els Gerents de les 7 universitats catalanes.

La reunió es realitzarà a la seu de la Secretaria d’Universitats i Recerca (Via Laietana 33) i s’hi concretarà l’aplicació de les mesures establertes al projecte de llei dels pressupostos de la Generalitat a la llei d’acompanyament.

Els sindicats han convocat els seus delegats i delegades de Juntes de Personal i Comitès de les 7 universitats públiques a concentrar-se al davant de l’edifici de la Secretaria d'Universitats i Recerca (Via Laietana, 33) a partir de les 10.30 h.

Per valorar aquesta reunió, els sindicats presents a la Mesa convoquem roda de premsa a les 16.30 h a la sala 01 (vestíbul, davant de la Sala d’actes) de la seu de CCOO de Catalunya, (Via Laietana 16, Barcelona). Per part de CCOO parlarà Mª José Saura, responsable del Secretariat Interuniversitari.

agenda   dimecres 22 de febrer del 2012
                10.30 hores concentració (Via Laietana 33)
                16:30 hores roda de premsa (Via Laietana 16, sala 01)

Item Reviewed: Mobilitzacions universitats: demà a les 10:30 concentració a Via Laietana, 33 Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació