11 de març de 2012

Crancs contra gavines: a la vaga general #29Mvagageneral #29Mhuelgageneral

Crancs units contra la gavina: la unitat fa la força
Font: youtube/PiqueteSombra

ccoo reforma laboral

El màxim òrgan de direcció de CCOO ha aprovat per unanimitat una resolució en què acorda convocar una vaga general el 29 de març, després d'analitzar a situació creada en les relacions laborals i en la cohesió de la societat espanyola per la decisió unilateral del Govern d'aplicar una reforma laboral i un nou i dur ajust pressupostari.

Consulta GACETA SINDICAL "Huelga general 29M"(+)

- La web de CCOO d'Espanya

- L'article d'Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, en relació amb la vaga general del 29M

El Consejo Confederal de CCOO acorda convocar amb UGT vaga general el proper 29 de març (+) (RESOLUCIÓ DEL CONSEJO)