31 de maig 2012

Demà divendres, 1 de juny, a les 10'00h, a Badalona

Casserolada de persones desocupades contra el rescat de Bankia

Comunicat de premsa de CCOO del Barcelonès:

CCOO del Barcelonès Nord crida a la participació a la casserolada contra el rescat de Bankia, que tindrà lloc demà, 1 de juny, a les 10 hores, al carrer Francesc Layret, 121, cantonada amb el carrer del Temple de Badalona.

CCOO del Barcelonès Nord dóna suport a la primera convocatòria que fa l’Associació de persones desocupades de Badalona contra el rescat de Bankia al considerar que no és admissible que es retallin els pressupostos en polítiques actives per a les persones aturades, en sanitat i educació i alhora es destinin diners al rescat dels bancs.

La crisi té moltes conseqüències, la primera i més important és l’expulsió dels treballadors i les treballadores del mercat laboral i al Barcelonès Nord ja són més de 40.000 les persones afectades.

Aquesta iniciativa es suma a les denúncies contra les polítiques d’ajust pressupostari i retallades socials portats a terme pels governs del PP i CiU.

Item Reviewed: Casserolada de persones desocupades contra el rescat de Bankia 1 de juny, 10h, a Badalona Rating: 5 Reviewed By: .