17 de maig 2012

divendres, 18 de maig, a partir de les 11.00h, a la seu de l’Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de Drassanes, a Barcelona

CCOO I UGT CONVOQUEN RODA DE PREMSA I ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES PER PRESENTAR LA VAGA DEL 22 DE MAIG DE TOTS ELS SECTORS DE L’EDUCACIÓ

Demà divendres, 18 de maig, a les 11.00h a la seu de l'EOI de Drassanes (Av. Drassanes, 14), a Barcelona, les secretàries generals de  la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya, Montse Ros, i de la FETE-UGT, Roser Font, presentaran en roda de premsa l’impacte de les retallades en tots els sectors educatius en els últims dos anys.

També es lliurarà un dossier on es veuen reflectides totes les retallades de tots els sectors en els últims dos anys.

A continuació (11.30h) es farà una assemblea conjunta de delegats i delegades del sector per presentar els motius de la vaga a l'educació del proper 22 de maig.

CONTRA LES RETALLADES DE WERT I RIGAU

DIA 22 DE MAIG VAGA A TOTS ELS SECTORS EDUCATIUS

Item Reviewed: CCOO i UGT convoquen assemblea de delegats/ades per presentar la vaga del 22M de tots els sectors de l'educació Rating: 5 Reviewed By: .