21 de maig 2012

Aquesta tarda CCOO i UGT donen suport a somescola

CCOO I UGT DONEN SUPORT AQUESTA TARDA A L’ACTUACIÓ DE SOMESCOLA. HI SEREM A LES 18:30H A LA RAMBLA CATALUNYA/ARAGÓ, A LA FUNDACIÓ TAPIASPER MANIFESTAR-NO A FAVOR DE L’ESCOLA CATALANA I EN CONTRA DE LES RETALLADES.

CCOO i UGT volen donar suport a l’actuació de somescola i anirem aquesta tarda a la Fundació Tàpies  per manifestar-nos davant la visita del Ministre d’Educació, Cultura i Esports José Ignacio Wert . CCOO i UGT  defensaran davant del ministre l’escola catalana i el rebuig a les retallades aplicades a l’educació pel seu govern i pel govern de CiU.

Item Reviewed: CCOO i UGT volem donar suport a l’actuació de somescola i anirem aquesta tarda a la Fundació Tàpies per manifestar-nos davant la visita del Ministre d’Educació, Cultura i Esports José Ignacio Wert . Rating: 5 Reviewed By: .