16 de maig 2012

VAGA el 22 de maig

CCOO us adjunta comunicat de la mesa sindical de l'IMEB-Consorci d'Educació per la vaga del 22M.

Els sindicats presents a la Mesa sindical del’ IMEB-Consorci d’Educació ( CCOO i UGT) fem una crida a la participació activa a la vaga del proper dia 22 de maig convocada a Catalunya i la Resta de l’Estat Espanyol.

Tota la Comunitat Educativa estem convocats a protestar per les mesures imposades pel Ministre Wert i concretades en cada territori per les conselleries respectives.

De Bressol a Universitat.
En defensa d’unes escoles públiques municipals de qualitat.

• No a l’augment de ràtios.
  • No a la disminució de professionals als centres.
  • No a la privatització i /o mercantilització dels serveis educatius.

Tots els sector educatius de l’estat espanyol estem cridats a aquesta vaga. El dia 22 ha de ser un clam , també a l’ Ajuntament de Barcelona, en defensa d’un dels serveis públics que ens poden ajudar a sortir de la crisi.

El MUCE (Moviment unitari de la Comunitat educativa)dóna suport a aquesta iniciativa. La Plataforma 0-3 també. Cal fer extensiva doncs, aquesta convocatòria a la resta d’agents implicats en la Comunitat Educativa.

El dia 22 un dia de lluita per l’ensenyament a Barcelona.

Item Reviewed: CCOO us adjunta comunicat de la mesa sindical de l' IMEB-Consorci d'educació per la vaga del 22M. Rating: 5 Reviewed By: .