3 de maig 2012

CCOO I LA RESTA DESINDICATS DE L’ENSENYAMENT EXPLIQUEN LES NOVES MESURES DE RETALLADES I LA CONVOCATÒRIA DEMOBILITZACIONS.

En roda de premsa divendres 4 de maig a les 11:00 hores

La roda de premsa tindrà lloc a la seu d’UGT, Rambla del Raval 29-35 de Barcelona a les 11:00 del matí.

Per part de CCOO hi parlarà Marc Sangüesa, responsable d’ensenyament públic de la Federació d’Ensenyament de CCOO.

A la roda de premsa es tractarà la situació present de l’ensenyament a Catalunya i la convocatòria de mobilitzacions.

11:00 hores
                   Seu UGT, Rambla del Raval 29-35
Barcelona.

Item Reviewed: Divendres 4 de maig 11h CCOO en roda de premsa per explicar les noves retallades i la mobilització davant de tantes agressions Rating: 5 Reviewed By: .