Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Pública(45)

Publicada la convocatòria i els criteris de correcció de la fase 2 del concurs de mèrits per a la provisió de vacants a l’IOC

Ahir, 22 d’abril de 2024, es van publicar la convocatòria i els criteris de correcció i orientacions de la fase … Llegiu-ne més
Postals Pública (18)