29 de novembre de 2012

CCOO, UGT I IAC HAN SOL·LICITAT PER ESCRIT LA CONVOCATÒRIA URGENT DE LA MESA GENERAL DE LA FUNCIÓ PÚBLICA

Els treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya som els que més patim les retallades de drets laborals i socials de tot l'Estat espanyol i ens volen aplicar amb retroactivitat la supressió total de la paga extraordinària de Nadal.

En els darrers dies s'han iniciat processos de negociació que han permès retornar el cobrament de la paga extra, o quanties similars, a diferents col·lectius de diverses administracions (Diputacions, Ajuntaments...) i empleats públics d'altres comunitats autònomes (Navarra, País Basc, Extremadura...), llevat de Catalunya, el que demostra, de part del Govern de Catalunya, una voluntat de càstig cap als treballadors.

Per tot això, els sindicats CCOO, UGT i IAC han demanat, ahir, per escrit, la convocatòria urgent de la Mesa General de la Funció Pública.

Temes relacionats

Item Reviewed: Els sindicats amb representació a la funció pública demanen convocatòria urgent de la Mesa Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació