5 de desembre de 2012

Els sindicats de l’educació ens adrecem al Departament d’Ensenyament per que convoqui mesa sectorial urgentment per tractar i ser informats de:

·       Nombre de personal docent afectat per la seva participació en els grups de treball del Concurs de Trasllats.
·       Quins són i quants els centres que veuran reduïdes les seves plantilles mentre funcionin els grups de treball.
·       Exigim la cobertura per substitucions des de el primer dia  de les absències de tot el personal dels centres educatius que participa en els grups de treball del Concurs de Trasllats.

Quina mena de compensació te prevista el Departament d’Ensenyament per fer front al desenvolupament d’aquesta tasca?
Item Reviewed: VOLEM SUBSTITUCIONS PELS DOCENTS QUE PARTICIPEN EN ELS GRUPS DE TREBALL DEL CONCURS DE TRASLLATS Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació