11 de gener de 2013

• A 11 de gener s'ha convocat concurs de mèrits per a seleccionar director o directora de centres educatius depenents del Departament d'Ensenyament.

• Si sou aspirant a un d'aquests llocs teniu des de demà i fins al 25 de gener per presentar la sol·licitud i el vostre Projecte de Direcció. Des de l'Associació de Directius de l'Ensenyament Públic de Catalunya AXIA, organitzem cada any un curs per ajudar-vos en la confecció del Projecte de Direcció de Centre. Si esteu interessats us podeu inscriure a http://axia.cat El preu del curs és de 20€ pels socis i 60 € pels no socis. Les dates són els propers dies 16,17 i 23 de gener de 2013
Item Reviewed: Concurs de mèrits per a seleccionar director o directora de centres educatius depenents del Departament d'Ensenyament. Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació