26 de febrer de 2013

De: Isis Alcolea Otero
Data: 25 de febrer de 2013 23.03
Assumpte: Tancada d'alguns delegats a la governació

Hola a tothom,

Estic cansada, com tots nosaltres, després d’un dia molt dur a l’institut. Cansada d’haver d’enviar als alumnes al pati a les hores de guàrdia ja que no tenim recursos personals i negar així la seva educació, cansada de veure companys amb cara de febre i esternuts constants, cansada de no tenir el dret de posar-nos malalts sense minvar el nostre salari, cansada de sentir a dir que hem de donar les gràcies per tenir una feina i una nòmina.

Algú m'ha dit avui que les persones s’acostumen al maltractament i el normalitzen i jo no vull normalitzar el que estan fent amb el nostre col·lectiu i molt menys veure con els docents esgoten les seves forces i això repercuteix en la qualitat de l’educació. Perquè no m’agrada que els docents perdin les seves il·lusions, els seus ideals.

Per això, recolzo la tancada d’alguns delegats a la governació i demà mostraré el meu suport amb la meva -ja gastada i també cansada- samarreta groga. I expressaré el meu rebuig a la sortida de l’escola. Sé que no és una idea innovadora, ni impactant, fins i tot esgotada, però alguna cosa he de fer.

Algú m’acompanya??

Una abraçada,

Mª Carmen Alcolea

Item Reviewed: Carta d'una professora als seus companys en solidaritat amb delegats/ades tancats Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació