25 de febrer de 2013

Mesa General de la Funció Pública (25 de febrer de 2013)

Finalment l’Administració ha admès part de les propostes que els  i les treballadores i els sindicats hem demanat reiteradament respecte al cobrament del 100% en cas d’IT.

Hi haurà dret a la percepció del 100% de les retribucions en els supòsits en què la situació d’IT impliqui una intervenció quirúrgica o una hospitalització, encara que aquestes tinguin lloc en un moment posterior a l’inici de la IT, sempre i quan es correspongui a un mateix procés patològic.

Les intervencions quirúrgiques que donin lloc a aquest 100% de les retribucions són aquelles que requereixin de repòs domiciliari sempre i quan derivin de tractaments inclosos a la cartera bàsica dels serveis del sistema nacional de salut.

Així mateix, hi haurà dret a la percepció del 100% de les retribucions en els supòsits d’IT derivats de processos oncològics.

Aquestes mesures tindran efectes retroactius des del 15 d’octubre de 2012.

Es manté el grup de treball creat per acord de la Mesa General de 20/09/2012, especialment per analitzar la possibilitat d’adoptar altres mesures socials que requereixen d’una especial protecció.

CCOO continuarem lluitant per recuperar el cobrament del 100% de les retribucions des del primer dia de baixa.

Versió PDF (+)
Item Reviewed: Mesa General: S’amplien els supòsits de baixa per incapacitat transitòria (IT) amb el 100% de les retribucions (febrer 2013) Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació