19 de març de 2013

(pdf+)

340 acomiadaments

EL CONSELL SOCIAL DE LA UPC HA APROVAT ELS PRESSUPOSTOS QUE EL RECTOR VA PRESENTAR AL CONSELL DE GOVERN

Per evitar l'assemblea - concentració convocada per juntes i comitès del PAS (personal d'administracions i serveis) i PDI (personal docent i investigador) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), protestant per les retallades, el rector va canviar el lloc de la convocatòria del Consell Social a última hora de la nit d'ahir: del Rectorat de la UPC a la seu de la Direcció General d'Universitats, a la Via Laietana de Barcelona.

Tot i això, tant en el Rectorat de la UPC com a Via Laietana avui s'ha concentrat un important nombre de treballadors i estudiants que han tallat durant un parell d'hores Via Laietana.

No obstant, aquest matí, el Consell Social ha aprovat els pressupostos, que deixen al carrer a 340 treballadors: 250 professors PDI (personal docent d'investigació) i 90 funcionaris interins del PAS (personal d'administració i serveis).

Com a mesura de protesta, es preveuen mobilitzacions conjuntes de PDI, PAS i estudiants que es concretaran en una assemblea conjunta que es realitzarà aquesta setmana.
Item Reviewed: La UPC ha aprovat esl pressuposots que el rector va presentar al Consell de Govern Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació