12 d’abr. 2013

A data d’avui no tenim l’esborrany del decret.
La Federació d’Educació de CCOO exigeix al Departament d’Ensenyament la convocatòria de mesa sectorial per poder negociar el decret de plantilles i provisió de llocs de treball docents.

CCOO és conscient  que el Departament d’Ensenyament ha elaborat un esborrany de decret de plantilles i de provisió de llocs de treball docents però encara no l’ha presentat als sindicats amb representació a la mesa sectorial.
Aquest decret és d’obligada negociació amb els sindicats i per això exigim al Departament la urgent convocatòria de la mesa.
CCOO exigirà que la nova normativa    respecti els criteris de publicitat, transparència, igualtat, mèrit i capacitat.

Per a CCOO, la provisió ordinària, que es fa mitjançant el concurs de trasllats ha de ser el sistema majoritari. La provisió específica, que es fa a nomenaments d’estiu, ha de continuar  enels casos que sigui  necessari, tal i com s’ha fet  fins ara (serveis educatius, professorat de presons i aules hospitalàries, llocs singulars, itinerants, inspecció...): a proposta del Departament, dels equips directius o per confirmació al lloc de treball, amb total transparència.
Item Reviewed: Federació d’Educació de CCOO exigeix al Departament d’Ensenyament la convocatòria de mesa sectorial Rating: 5 Reviewed By: .