25 de set. 2013

Acte de solidaritat amb els nostres companys i companyes de les Illes Balears.

Dilluns 30 de Setembre a les 17:30h a Nàpols i Sicília 5 (València).

El proper dilluns 30 de Setembre a València la #XarxaSolidaritat formada per les Federacions d’Educació de les Comissions Obreres de País Valencià, Catalunya i les Illes Balears convoca un acte de suport amb la lluita dels professorat de les Illes.

Acte de la #XarxaSolidaritat 30 Setembre

Dins de la Campanya #XarxaSolidaritat les Federacions d’Educació de CC.OO dels tres territoris de parla catalana convoquen un acte públic a la seu del sindicat a València en solidaritat amb la VAGA indefinida dels i les docents de les Illes Balears i Pitiüses.

A l’acte contarem amb la important participació de Toni Baos (@ToniBaos), Secretari General de la FE CCOO de les Illes (@FECCOOIB), i que ha estat molt actiu en tot el procés de jornades de vagues i lluites a les Balears. A més també intervindran Montse Milan (@Montse_Milan), Secretària de política educativa de la FE CCOO, i Ferran Garcia (@FerranPi100) de la FE CCOO PV (@educacio_CCOOPV).

Toni Baos @ToniBaos secretari general de @FECCOOIB

Serà dilluns 30 de Setembre a les 17:30h a Nàpols i Sicília 5 (València).
  • Solidaritat de classe amb els nostres companys i companyes de les Illes Balears.
  • La Solidaritat és la tendresa dels pobles.

Toni Baos al Parlament de les Illes

Item Reviewed: 30 Setembre, 17:30 Acte a València de Solidaritat amb el professorat de les Illes Balears Rating: 5 Reviewed By: .