10 de juliol de 2015

Borsa de treball de personal docent:  número definitiu per al curs 2015-2016. Llistat ordenat per especialitats i SSTT

Cada curs escolar, el Departament d'Ensenyament confecciona una llista única a Catalunya de les persones candidates a cobrir interinament llocs de treball vacants en centres educatius públics del Departament.

El número d'ordre de la borsa de treball és el definitiu per al curs 2015-2016.

Al llarg del curs 2015-2016 s'obriran nous terminis per modificar les dades que consten a la borsa: 16 de setembre de 2015, la darrera setmana del mes d'octubre de 2015, la darrera setmana del mes de gener de 2016 i la darrera setmana del mes de març de 2016.

Aquest mes de juliol de 2015 no es convoca un concurs públic per formar part de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent en centres públics no universitaris dependents del Departament d'Ensenyament.

Novetats a partir de l'1 de setembre de 2015

Requisits per a la incorporació a les especialitats del cos de professors tècnics d'FP   (09.07.2015)

S'ha afegit com a requisit tenir el màster o el certificat que acrediti la formació pedagògica i didàctica. Aquesta informació s'actualitzarà a partir de l'1 de setembre de 2015 a la "Consulta dels ensenyaments que podeu impartir"

Número d'ordre (info Departament)(+):

Interinitats i substitucions:

-Nomenaments telemàtics
    -No telemàtics: De difícil provisió i pel procediment d'urgència

Et recomanem que consultis sovint els enllaços de les substitucions de difícil provisió...!
    Nomenaments telemàtics

Nomenaments
    telemàtics
    pri