17 de set. 2013

Roda de Premsa MUCE. Inici de curs 2013-2014.

Demà dimecres 18 de setembre a les 11 h a la seu de FAPAC.

EL MARC UNITAR DE LA COMUNITAT EDUCATIVACONVOCA RODA DE PREMSA PER PRESENTAR LES SEVES PROPOSTES PER AQUEST INICI DE CURS 2013-2014.

Ni un pas enrere en l’educació:

La comunitat Educativa de Catalunya (MUCE) convoca una roda de premsa, dimecres 18 de setembre, a les 11 h, a la seu de FAPAC ( c/ Cartagena, 245 àtic Barcelona ) per presentar el posicionament i propostes a l’inici del nou curs escolar:
  • Presentació posicionament i propostes de mobilització del MUCE, Ni un pas enrere en l’educació.
  • Valoració inici de curs: Planificació escolar, construccions, beques, situació centres educatius: plantilles de centres, substitucions, personal atenció a la diversitat i de suport per l’inclusió.
  • Campanya contra la LOMCE. Després del posicionament del Parlament de Catalunya (maig 2012). Continuïtat i treball amb grups parlamentaris per articular propostes.
  • Insubmissió a la LOMCE.
Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de setembre de 2013

agenda:  dimecres 18 setembre de 2013
                11.00 hores

FAPAC c/ Cartagena, 245 àtic Barcelona

Item Reviewed: Roda de Premsa MUCE. Inici de curs 2013-2014. Rating: 5 Reviewed By: .