Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

19 de gener de 2014

Els sindicats demanem la convocatòria URGENT de la Mesa General

Departament de Governació i Administracions Públiques
Secretària d’Administració i Funció Pública

Senyora,

la interrupció per part de L’Administració de les reunions de negociació de la Mesa General han deixat, al nostre parer, diversos temes pendents, o han tancat malament altres. Per aquest motiu, les organitzacions sindicals presents a la Mesa General, demanem una reunió d’aquesta amb l’objecte de plantejar les nostres reivindicacions de les següents matèries:

• Aplicació al personal de l’ICS de la normativa que regula les absències per motius de salut.
  • Retribucions.
  • Aplicació de les mesures de conciliació de la vida laboral i personal als diferents col·lectius.

Rebeu una cordial salutació

Xesús González                   Sergi Beberide                                     Xavier Casas
CC.OO.                                 IAC                                                       UGT

Barcelona, 10 de gener de 2014