27 de febrer de 2014

Contra les retallades, la LOMCE i l’elitització de la universitat

CCOO dóna suport a les mobilitzacions estudiantils de demà 27 de febrer a la universitat i l’ensenyament mitjà

Demà dijous, 27 de febrer, les principals associacions estudiantils del nostre país i multitud d'assemblees de centres universitaris i d'ensenyament mitjà han convocat una jornada de vaga i mobilitzacions.

És una mobilització en defensa de l’ensenyament públic, contra les retallades, la LOMCE i l’elitització de la universitat, que mereix el suport del conjunt de la comunitat educativa. És una nova oportunitat per fer palès el rebuig social a les politiques que els Governs del PP i CiU estan practicant contra el dret a l’educació i un pas important per mantenir la pressió en defensa dels nostres drets.

Des de CCOO fem una crida a les treballadores i treballadors de l’ensenyament a donar suport a les diferents convocatòries i iniciatives de lluita d’aquest dia i a facilitar l’èxit de la jornada, especialment reduint al mínim les activitats acadèmiques d'aquest dia.

Item Reviewed: CCOO dóna suport a les mobilitzacions estudiantils de demà a la universitat i l’ensenyament mitjà Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació