2 d’abril de 2014

Després del tancament d'una línia de P3 a l'Escola Argentona, han decidit engegar una campanya d'accions reivindicatives a favor de la qualitat en l'ensenyament. Han iniciat, de moment 3 vies:

- Recollida i presentació de signatures en contra del tancament de la línia a Serveis Territorials de Mataró. Aquest proper dimarts al matí es farà l'entrada del total de signatures recollides a totes les escoles d'Argentona.

- Manifestaacció: tarda d'activitats en defensa de la qualitat de l'ensenyament públic. L'acte es farà el proper dia 5 d'abril a partir de les 17h a la Plaça Nova d'Argentona. D'aquí demanen que se'n faci la màxima difusió possible per aconseguir que l'acte sigui conegut i participat per totes les famílies que tinguin inquietud en la qualitat de l'ensenyament públic. Es llegiran manifests i es faran activitats pels més petits.

- Catifa de flors reivindicativa a Argentona el dia 1 de juny

Item Reviewed: Argentona, MANIFESTAACCIÓ convocada per la Comunitat Educativa a favor de la qualitat en l'ensenyament públic, 5 d'abril a les 5 de la tarda Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació