1 d’abril de 2014

Creu de Sant Jordi per a la Primera Força Sindical de Catalunya

CCOO de Catalunya vol mostrar la seva satisfacció per la concessió de la Creu de Sant Jordi per part del Govern de Catalunya que es concedeix  amb motiu del 50è aniversari de la seva fundació , concretament el 20 de novembre de 1964.

Aquest és un reconeixement a la tasca feta durant 50 anys pels homes i les dones de les Comissions Obreres en favor de la millora de les condicions laborals dels treballadors i les treballadores i la seva lluita per la defensa dels valors democràtics, nacionals i socials de la ciutadania de Catalunya.

CCOO de Catalunya, després de 50 anys creant presents i futurs, es torna a reafirmar en el seu compromís en la defensa dels drets laborals i socials dels treballadors i les treballadores de Catalunya, que durant gairebé quatre dècades han escollit aquest sindical com a primera força sindical de Catalunya.
Item Reviewed: CCOO reafirma el seu compromís en la defensa dels drets laborals i socials dels treballadors i les treballadores de Catalunya Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació