21 d’abril de 2014

Informacions del PAS Generalitat

Us comuniquem que ja teniu a la vostra disposició la darrera nota informativa del Sector que resumeix l'actual Decret de Jornada i Horaris

Així mateix, us adjuntem tot seguit l'enllaç a la darrera versió del llibret de permisos del personal funcionari (en vermell les darreres modificacions).

La Secció Sindical del Personal d'Administració i Serveis  del Departament d'Ensenyament (PAS) integra tot un col•lectiu format pel personal administratiu, auxiliar i subaltern adscrit als centres públics d'ensenyament, del Departament d'Ensenyament, d'arreu de Catalunya. Aquest col•lectiu engloba en números rodons a unes 4000 persones entre personal funcionari, personal interí i personal substitut, distribuïdes en uns 2500 centres (IES, CEIPS, ZERS, EOIS, Escoles d'Arts, Escoles de Formació d'Adults, EAPS, CREDAS, CEES, AFAS...)

La Secció Sindical del PAS forma part del Sector de la Generalitat de la Federació de Serveis a la Ciutadania i participa en els diferents Sindicats Comarcals i Intercomarcals de la FSC.

Item Reviewed: Informacions del PAS Generalitat Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació