20 de maig de 2014

CCOO GUANYA EL DRET I L'ABONAMENT DEL COMPLEMENT DE CAP DE DEPARTAMENT A UN PROFESSOR SUBSTITUT. ES CONDEMNA EN COSTES A LA COMUNITAT DE MADRID

El Jutjat Contenciós Administratiu núm. 20 Contenciós Administratiu de Madrid, en Sentència ferma de 21 de març de 2014, condemna en costes a la Comunitat de Madrid, davant el recurs interposat per la FEDERACIÓ D'ENSENYAMENT DE CCOO-MADRID, contra la reclamació del complement específic per l'exercici de Cap de Departament d'un centre a una funcionària interina substituta. Entén el jutge que "la funcionària interina exercir les funcions de cap de departament substituint la titular, no desvirtuant que les exercités en plenitud, és a dir amb la mateixa amplitud que la titular, de manera que el dret a percebre les retribucions del lloc de treball no deriva de la titularitat del lloc sinó de l'aplicació del principi d'igualtat que comporta la necessària equiparació retributiva per exercir funcions iguals" .

El Jutjat condemna a la Comunitat de Madrid a abonar el complement per cap de departament durant tot el període que la funcionària interina va exercir aquesta funció .

Carmen Perona,
Gabinet Jurídic de CCOO
Item Reviewed: CCOO guanya el dret i l'abonament del complement de cap de departament a un professor substitut Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació