29 de maig de 2014

FAPAC: Manual de resistència activa a la LOMCE

LOMCE: Manual de resistència activa

• Podeu descarregar el Manual aquí.

La FaPaC fa una crida a totes les AMPA a adherir-se a la Xarxa d'Escoles Insubmises per tal de significar-se públicament contra la LOMCE i establir fórmules de resistència activa. La xarxa permetrà intercanviar iniciatives i propostes, enfortirà les posicions a cada territori i ajudarà a mantenir l'estat d'opinió anti-LOMCE.

Què és la #XEI (Xarxa d’Escoles Insubmises a la LOMCE)?

Famílies i docents impulsem una Xarxa d’Escoles Insubmises a la LOMCE (XEI) per tal d’organitzar des de la base una campanya de desobediència a la LOMCE. La Xarxa s’ha presentat avui, 27 de maig en la FaPaC junt amb el Manual de resistència activa.

La Xarxa, que és una de les línies d’acció inclosa al Manual de la FaPaC, vol ser un aparador que visibilitzi el malestar social que provoca aquesta norma i un espai que ens permeti sentir-nos acompanyats a tots els docents i famílies que ens proposem explorar fórmules de resistència activa amb l’objectiu d’atenuar els efectes nocius de la llei al nostre sistema educatiu i en la nostra escola.

En l’acte de presentació, la FaPaC ha fet una crida a totes les AMPA a adherir-se a la Xarxa d’Escoles Insubmises per tal de significar-se públicament contra la LOMCE i establir fórmules de resistència activa.

Campanya de resistència a la LOMCE

Temes i entrades relacionades amb la LOMCE i el currículum a la web de CCOOEducació:

Item Reviewed: FAPAC: Manual de resistència activa a la LOMCE Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació