Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

15 de setembre de 2014

Dilluns, 15 de setembre a les 12:30h

Delegats i delegades sindicals de CCOO de l'Àrea Pública (Educació, Sanitat, Serveis Socials, Personal d'Administració i Serveis...)  ens concentrem a la Plaça de Sant Jaume

CCOO recorda el Govern de la Generalitat que l’abonament de la paga de l’any 2015 no compensa les retallades sofertes pels treballadors i treballadores públics:
  • Hem d'aturar les retallades, i negociar les partides pressupostàries per a garantir la recuperació dels nostres drets i diners.

Delegats i delegades de CCOO dels Serveis Administratius, dels Serveis Socials, de la Sanitat i l’Educació de la Generalitat de Catalunya es concentraran a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, a les 12.30 h. (coincidint amb la reunió setmanal del Consell Executiu) per fer-li saber al govern que amb l’anunci de que percebran la paga extra de 2015 no es resolen les demandes que tenen els treballadors i treballadores de la Generalitat .

CCOO exigeix al Govern de la Generalitat la convocatòria immediata de la Mesa General de la Funció Pública per negociar les partides pressupostaries necessàries per garantir:

- El cobrament de les pagues corresponents a 2015

- La restitució immediata de la jornada al 100% del personal interí i substitut

- La recuperació de l’ocupació perduda en els darrers anys

- L’establiment de terminis per recuperar el poder adquisitiu i les pagues de 2012, 2013 i 2014.

- La recuperació dels drets socials, laborals i de conciliació que ens han estat arrabassats.

Item Reviewed: Dilluns 15 de setembre: concentració de delegats i delegades de CCOO per reclamar la restitució de salaris i drets suprimits amb les retallades Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació