Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

14 de setembre de 2014

Opinió: "El curs comença amb normalitat" per Àngel Benito

El curs comença amb normalitat”. De ben segur, que el proper dia 15 de setembre, quan la Consellera, Irene Rigau, convoqui als mitjans de comunicació aquest serà un dels titulars.

Té tota la raó, ja que darrerament ...

• és normal que alguns substituts s’incorporin el mateix dia 15 de setembre al centre de treball,
  • és normal que no es cobreixin les substitucions al 100% i des del primer dia,
  • és normal veure reduïdes plantilles de centres tot i l’augment d’alumnes,
  • és normal perdre hores de vetllador/a tot i augmentar el nombre de nens/es amb NEE,
  • és normal que es comenci a aplicar la LOMCE i ens vulguin fer creure el contrari,
  • és normal que les escoles siguin cada vegada menys democràtiques i participatives,
  • és normal posar-te malalt i que et descomptin diners,
  • és normal tenir el sou congelat i no cobrar una de les pagues extres,

però per molt normal que sigui, ni jo ni cap dels meus companys de la Federació d’Educació de CCOO ens resignarem a treballar amb aquesta “normalitat”.

El proper dia 15 de setembre em posaré la samarreta groga i vull animar-te a que facis el mateix. Cal fer visible davant la comunitat educativa que el curs comença #SenseNormalitat.

Des de CCOO Educació Catalunya Central treballarem, amb totes les nostres forces, per la defensa d'una Educació Pública i de Qualitat.

Salutacions i bon inici de curs.

Àngel Benito
Delegat Sindical
CCOO Educació Catalunya Central
Twitter: @abenito_ccoo