18 de setembre de 2014

RECUPERACIÓ DE L'HORA LECTIVA DE TUTORIA A L'ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

A la Mesa sectorial del dia 18 de setembre, com a resposta a la petició sindical de la Mesa anterior, el Departament ha reconegut una errada administrativa en la redacció de les Instruccions d'Organització i Gestió dels Centres. A les Instruccions no apareix esmentada explícitament la reducció de 2 hores lectives a l'ESO i 1 al Batxillerat per tutoria,referent a la desaparició de la tutoria com a hora lectiva.

Aquesta errada es corregirà immediatament i, per tant, les etapes esmentades recuperen dins de l'horari lectiu una hora de tutoria per atendre  l'alumnat.

Recordem...

• Sabies que la reducció de les hores lectives per tutoria són fruit de l'Acord de Plantilles signat en solitari per CCOO amb l'Administració l'any 1995?. Aquest acord de plantilles posteriorment es van anar incorporant noves millores, i a totes elles sempre ha estat CCOO.

Item Reviewed: Pública: recuperació de l'hora de tutoria a l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació