9 de desembre de 2014

El professorat substitut recupera el 100% del nomenament

Mesa sectorial:

• A partir de gener de 2015, el Departament incrementarà el percentatge dels nomenaments dels substituts i interins.
  • La jornada serà la del professor substituït.
  • Igualment, el mes de gener s'obriran les llistes per a interins i substituts.

Substitucions als 100%,
...i CCOO seguim lluitant!
Full actualitat en pdf (+)

El passat 10 de desembre, definitivament, hem acordat amb l'Administració la recuperació del nomenament del susbtitut al 100% de la jornada del professor substituït.

• A partir del mes de gener les jornades seran del 100%  o del 50% enlloc de 0,86% i del 0,42% com fins ara, tornant a la situació que hi havia abans de l'any 2012.
  • Igualment, el mes de gener s'obriran les llistes per a interins i substituts. El termini de presentació sol.licitus serà des del dia 21 gener al 9 de febrer de 2015, ambdós inclosos.
  • Els delegats i delegades de CCOO seguim plantats i en lluita a les portes del Departament, mobilització que vam comença el pasat 23 d'octubre!

Accés a la borsa

El mes de gener s'obriran les llistes per a interins i substituts (el termini de presentació sol.licitus serà des de el dia 21 gener al 9 de febrer de 2015, ambdós inclosos).

Resum dels acords presos a la Mesa sectorial

Avui 10 de desembre de 2015 a la Mesa sectorial de negociació de personal docent no universitari, i en continuació els acords de la Mesa  General de la Funció Pública del 28 de novembre s'acorda:
  • La restauració de les modalitats de la jornada en els següents termes:

Jornada complerta: 100%
                                1/2 jornada: 50%
                                1/3 de jornada: 33,33%
                                2/3 de jornada: 66,66%
                                1/2 + 1/3 de jornada:  83,33 %
  • La recuperació del 100% de la jornada i de la  dedicació  del personal docent interí substitut, a partir de l’1 de gener de 2015.
  • El tancament de la nòmina a 4 decimals
  • La generació d'un nou nomenament pel personal substitut que tingui un nomenament més enllà de l’1 de gener de 2015 adaptat a la nova dedicació horària i salarial, fins l’acabament del nomenament.
  • L'adaptació de l'aplicatiu de nomenaments telemàtics a les noves jornades abans de l’1 de gener.
  • Els canvis a la normativa, modificant i adaptant la nova situació (abans de Nadal).
  • El trasllat als centres docents des dels Serveis Territorials de les modificacions horàries del personal docent substitut que estigui prestant serveis.
CCOO es felicita d’aquest primer pas adreçat cap a la fi de la precarietat laboral de molts dels nostres companys i companyes substituts. Malgrat això, queda un camí llarg per la recuperació dels drets i salaris. No renunciem a res. Hem de seguir pressionant i mobilitzant. És a les nostres mans aturar les retallades i recuperar tots els drets i salaris.

La lluita ha de continuar fins arribar a:
  • La recuperació de la paga de 2012. Que s’aboni la part meritada (44 dies) de la paga retallada el 2012, tal com s’està fent a la resta d’administracions.
  • L'establiment de terminis per recuperar les pagues de 2013 i 2014.
  • La recuperació del poder adquisitiu perdut des de l’any 2010.
  • La cobertura de les baixes des del 1er dia.
  • La millora de les condicions d’Incapacitat Transitòria.
  • La recuperació d’ocupació i l’estabilitat.
  • La recuperació de permisos per conciliació i negociació de noves mesures de conciliació.
  • La recuperació dels nostres drets: Fons d’Acció Social, Productivitat (les diferents modalitats sectorials), primer estadi al 6è any, reducció de la jornada lectiva...
  • La baixada de ràtios.

Amb la lluita s'obtenen resultats: qui lluita pot guanyar. Qui renuncia a la lluita ja ha perdut!:

"PRACTICA LA POSSIBILITAT DE GUANYAR!"

Amb aquest convenciment, CCOO planteja  seguir la lluita per la recuperació dels nostres drets i sous. Al sac i ben lliguat el que anem recuperant!. Però seguim lluitant!

Item Reviewed: El professorat substitut recupera el 100% del nomenament Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació