Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

3 de desembre de 2014

Ensenyament públic. Convocatòria de la Mesa sectorial

Senyor/a

Tal i com es va acordar en la reunió de la Mesa Sectorial del passat 10 de setembre de 2014, us convoco a la reunió de la Mesa Sectorial de negociació de personal docent no universitari en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya:

Dia: 4 de desembre de 2014
Hora: 12 h.
Lloc: Sala 203 – Edifici Annex – Seu del Departament d’Ensenyament (Via Augusta 202-226 de Barcelona).

Ordre del dia:

1. Lectura i aprovació si s’escau de l’acta núm. 14/2014 corresponent a la sessió del dia 12 de novembre de 2014 (document annex).
2. Eleccions Sindicals 2015:
  • Calendari
  • Esborrany de resolució ENS/xxxxx/2014 de xx de desembre de 2014, sobre mesures per a les eleccions de membres de Junta de Personal docent no universitari en l’Administració de la Generalitat de Catalunya (document annex).
  • Dubtes procedimentals.
3. Torn obert de paraules

Item Reviewed: Ensenyament públic. Convocatòria de la Mesa sectorial Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació