14 d’abril de 2015

Relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats (2015)

Publicació de la resolució DEFINITIVA:

RESOLUCIÓ ENS/671/2015, de 7 d'abril, per la qual es fa pública la relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats adreçat al personal funcionari de carrera del cos de mestres per tal de proveir llocs de treball vacants en escoles i en instituts escola, i als dos primers cursos de l'ESO en instituts i instituts escola.

RESOLUCIÓ ENS/672/2015, de 7 d'abril, per la qual es fa pública la relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats adreçat al personal funcionari de carrera per proveir llocs de treball vacants a la Inspecció d'Educació, i llocs de treball vacants corresponents als cossos d'ensenyaments secundaris i de règim especial als instituts, instituts escola i seccions, a les escoles oficials d'idiomes i a les escoles d'art i superiors de disseny.

Item Reviewed: Relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats (2015) Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació