Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

23 de novembre de 2015

Consorci d'Educació de Barcelona

A la reunió de la Mesa de la Funció Pública d’avui, la representació del Govern ha continuat sense fer cap proposta que permeti els treballadors i treballadores de la Generalitat recuperar les pagues extres o les condicions laborals perdudes.
Aquests drets ja han estat restablerts a la resta de les Administracions Públiques de Catalunya així com a 14 de les 17 Administracions Autonòmiques.
La part sindical a la Mesa romandrà reunida al Departament d’Empresa i Ocupació (C/ Sepúlveda, 148-150) a l’espera que la representació del Govern faci una oferta satisfactòria. En cas contrari ens presentarem davant la reunió del Consell Executiu de dimarts 24 de novembre, per fer-li arribar les nostres demandes de forma directa .

Davant l’immobilisme de l’Administració, CCOO i la resta de sindicats que tenen representació a la Mesa General de la Funció Pública romandrem tancats per exigir al govern la restitució de drets dels treballadors i treballadores de la Generalitat.

Els delegats i delegades de CCOO i de la resta de sindicats amb representació a la Mesa General de la Funció Pública ens hem tancat en diferents dependències de l'administració per donar suport als membres de la Mesa de la Funció Pública.

A Barcelona:
  • Sanitat a l’ICS.
  • Ensenyament al Consorci de Barcelona
  • Administració i altres cossos de la Generalitat a Governació.
A Girona
  • Delegació del Govern.
A Lleida
  •  Delegació del Govern.
A Tarragona
  •  Delegació del Govern

Necessitem el teu suport !!!

A Twitter:

#EmpleatsPublicsEnLluita
#LluitaambCCOO

Concentració de delegats i delegades, 24 de novembre, plaça sant Jaume. Imatges:

Item Reviewed: Delegats i delegades de CCOO Educació TANCATS ! Exigim el retorn de les pagues i de les condicions laborals perdudes ! Rating: 5 Reviewed By: Angel Benito