18 de gener de 2016

CCOO Educació informa sobre la tramitació de la Certificació negativa d'antecedents penals en la inscripció a la borsa docent

CCOO, a la última mesa de negociació, ja va manifestar que demanar la certificació d'antecedents penals comportaria una problemàtica afegida, pel fet que no es tan fàcil aconseguir aquest certificat en el temps necessari per presentar tots els documents dins el termini d'obertura de la borsa.

El Departament va informar a CCOO Educació que acceptarà el document oficial que acrediti que s'ha realitzat la petició d'aquest certificat i que s’està tramitant. També ha comentat que si hi ha problemes burocràtics referents a aquest tema seran comprensius i hi haurà temps per presentar el document en el període d'al·legacions, un cop publicades les llistes provisionals

Caldrà doncs aconseguir un justificant que certifiqui que s'està tramitant aquest document. Si es fa via postal, caldrà fer-ho amb un correu administratiu.

També, informar-vos que ensenyament ha prorrogat el termini per presentar la certificació negativa d'antecedents penaals (enllaç de la notícia). Però que CCOO Educació davant aquesta pròrroga vol denunciar i recorda que a la Mesa del 21 de desembre de 2015, vam sol·licitar una moratòria i que s'acceptés una declaració jurada o promesa mentre no es creava el Registre Central de Delinqüents Sexuals.

Per realitzar el certificat: enllaç
Item Reviewed: CCOO Informa sobre la tramitació de la Certificació negativa d'antecedents penals per la borsa docent Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació