Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

19 de gener de 2016

Pekka Tukonen és director d'una escola de Järvenpää (Finlàndia). Destaca que la clau de l'èxit del sistema educatiu finlandès és la formació universitària dels mestres, que permet després dotar-los de més autonomia.

"A Finlàndia no tenim inspectors educatius, confiem en els mestres"

Podràs escoltar-lo a la jornada que organitza la Federació d'Educació i la Secretaria de Socieconomia de CCOO de Catalunya per debatre sobre el procés participatiu impulsat al 2014 per la Federació sota el títol "L'Educació que volem".

Serà el dissabte 23 de gener de 2016 a la sala d'actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 10.00 h.

Feu clic per veure el programa de la I jornada "L'Educació que volem".

Item Reviewed: Pekka Tukonen: "A Finlàndia no tenim inspectors educatius, confiem en els mestres" Rating: 5 Reviewed By: Al Sindicat