12 de febrer de 2016

27 Febrer: Jornada d'avaluació organitzada pel MUCE

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) us convida a participar a la 1a. Jornada d'Avaluació que ha organitzat, i us anima a difondre entre els professionals del vostre centre i del vostre territori aquesta Jornada.
Estem convençudes que les aportacions que ens facin Enric Prats, Neus SanMartí i Antoni Zabala durant el debat, així com les 10 experiències/grups de treball/comunicacions que hem seleccionat, enriquiran una Jornada que creiem necessària plantejar en aquests moments. I per descomptat, comptem amb vosaltres perquè aporteu també la vostra valoració i experiència. La Jornada vol ser també de participació i reflexió compartida entre totes.

27 de febrer de 2016: Jornada d'avaluació organitzada pel MUCE

Lloc: Institut Milà i Fontanals de Barcelona
(Plaça de Josep Maria Folch i Torres. Metro Paral·lel) (Map)

Inscripcions: bit.ly/JornadaMUCE

Programa de la Jornada
9.00h    Recepció
9.30 -11.00h   Debat amb Enric Prats, Neus Sanmartí i Antoni Zabala
11.00 -11.30h  Pa amb xocolata
11.30 -13.30h  Grups de treball/Comunicacions/Experiències
13.30 -14.30h  Dinar («working lunch»)  6€ (inscripció prèvia)
14.30 -16.00h  Posada en comú

• Debat amb Enric Prats, Neus Santmartí i Antoni Zabala (de 9.30 a 11h.)
  • Relació de grups de treballs, experiències i comunicacions (d'11.30 a 13.30h)
      (Simultànies en dues franges horàries)

• Avaluació i atenció a la diversitat. (Anna Farré i l’Eulàlia Bassedas)
  • Avaluació comunitària. (José Luís González)
  • Com implicar l’alumnat en l’avaluació, per millorar els aprenentatges. (Mercè Mas)
  • IES Can Puig de Sant Pere de Ribes: Una perspectiva d'avaluació global i participativa. (Cati Valdívia i Susana Rusiñol)
  • L’avaluació en un centre d’FP- Institut Pere Martell de Tarragona. (Angel Luís i Javier Abad)
  • L’avaluació per a la millora de centres, docents i alumnes. (Àngel Domingo)
  • La Xarxa d’Escoles Insubmises XEI.
  • Pagar el professorat en funció dels resultats de l’alumnat. A qui convé?. (Montse Ros)
  • Privatització i avaluació: un fracàs del sistema anglès d’educació. (Rosa Cañadell)
  • Si només saps allò que saps explicar, practica en el teu dossier d’aprenentatge!. (Carme Bové)
  • Posada en comú (de 14.30 a 16h.)

Inscripcions: bit.ly/JornadaMUCE

Us hi esperem!

MUCE

Item Reviewed: 27 Febrer: Jornada d'avaluació organitzada pel MUCE Rating: 5 Reviewed By: David Taranilla Garcia