15 de març de 2016

17 Març: Concentració en defensa de l'Ensenyament Públic a Lleida

Concentració en defensa de l'Ensenyament públic a Lleida

La Federació d'Educació de CCOO fa tres mesos que va engegar una campanya per evitar el tancament d'aules de P3, baixar les ràtios i evitar la massificació de  les aules de secundària. El Parlament de Catalunya ha votat favorablement una moció sobre el sistema educatiu que recull les demandes que la Federació d’Educació de CCOO porta reivindicant. Per aquest motiu instem als Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament de LLeida a que no tanqui cap alinea de P3 a les Terres de LLeida i que aprofiti la davallada d'alumnat per reduir ràtios i així millorar la qualitat educativa.

Vídeo denúncia:

És per aquesta raó que la comunitat educativa de les Terres de Lleida hem organitzat una concentració en defensa de l'Ensenyament Públic. Aquesta es realitzarà el dijous 17 de març, a les 17:30 hores, a la plaça de la Paeria de Lleida. Us esperem!

Premsa:
 Fotos:

Item Reviewed: 17 Març: Concentració en defensa de l'Ensenyament Públic a Lleida Rating: 5 Reviewed By: David T CCOO