728x90 AdSpace

Tancament

Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

27 d’abril de 2016

El Departament es carrega l'ordenació de la borsa basada en el temps de servei




CCOO Educació hem demanat la retirada immediata de les noves mesures de propostes de continuïtat que vulneren l’ordenació actual de la borsa basada en el temps de servei. 

CCOO Educació hem demanat explicacions sobre l’esborrany del decret d’educació inclusiva i les més que probables implicacions en les plantilles. 

CCOO Educació hem presentat una petició per exigir al Departament d'Ensenyament la recuperació dels drets garantits per l'acord de 2005, signat en solitari per CCOO, que han estat suspesos o modificats des de 2010.  

RESUM MESA SECTORIAL 27 ABRIL 

Avui 27 d’abril els representats de CCOO a la mesa sectorial hem fet entrega a l’Administració d’una petició, registrada prèviament, per exigir la recuperació dels drets perduts des del 2010. L’acord del 2005, signat en solitari per CCOO, aplega una part important de les millores aconseguides pel sector i per això emplacem a l’Administració a garantir, en el marc de la negociació, les condicions necessàries per a la reversió d’aquestes modificacions i suspensions fins a la seva total reposició: 
  • Recuperació de les 23 hores lectives a primària i 18h a secundària.
  • Cobrament del mes de juliol dels substituts. 
  • Recuperació del primer estadi als 6 anys. 
  • Recuperació de l’oferta pública d’ocupació. 
  • Formació inicial i contínua del professorat. 
  • Substitucions des del primer dia. 

L’ordre del dia de la Mesa sectorial incloïa la presentació de la resolució sobre l’adjudicació de destinacions provisionals. Entre les novetats que es presenten en aquesta resolució destaquem: 

  • "Qualsevol substitut que tingui acreditat 12 mesos de serveis a la borsa i 4 mesos de serveis al centre amb nomenament d’interí o substitut de qualsevol dedicació (sencera, mitja, terç) podrà ser proposta de continuïtat en el centre."    
  • CCOO ens hem manifestat en contra i hem demanat la retirada immediata d’aquest punt perquè: 
    • Va en contra de l’actual ordenament de la borsa on l’experiència laboral és el criteri que el regeix. 
    • No té en compte els criteris d’igualtat, mèrit i capacitat que s’han de respectar per accedir a un lloc de treball públic. 
  • S’incorporen tres fases més en aquest procés d’adjudicacions que permetran que els interins puguin demanar vacants a mitja jornada. CCOO hem valorat positivament que quedés regulat aquest procés de demanda que permetrà a tots els interins poder optar a aquest tipus de dedicació i demanar-la simultàniament amb les peticions de jornades completes, tot i que sempre serà posterior al procediment general d’adjudicació a llocs de dedicació completa. 
  • Introducció dels nou perfils definits en la resolució de provisió de llocs de treball ( lingüístic, competència digital, atenció a la diversitat, gestió de projectes i serveis de formació professional inicial i/o ensenyaments de règim especial, lectura i biblioteca escolar , immersió i suport lingüístic, educació visual i plàstica, docència de dues especialitats docents a l’ESO, metodologies amb enfocament globalitzat) Aquests perfils podran ser sol·licitats en fase d’elecció per interins i funcionaris amb l’acreditació corresponent definida en l’esmentada resolució. CCOO hem tornat a mostrar la nostra oposició a aquest sistema de definició de llocs de treball. 

En el torn de precs i preguntes CCOO hem demanat explicacions sobre l’esborrany del decret d’educació inclusiva i les més que probables implicacions en les plantilles. Hem reclamat que sigui la Mesa la que tuteli efectivament les qüestions que li són pròpies. 
CCOO hem expressat el total desacord amb el procés per la manca de participació dels agents socials en un document tan significatiu per la política educativa del país.
  • Comenta amb Blogger
  • Comenta amb Facebook
Item Reviewed: El Departament es carrega l'ordenació de la borsa basada en el temps de servei Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació
Scroll to Top