9 de maig 2016

Continuem lluitant per recuperar els nostres drets

El passat dia 28 d’abril de 2016, una persona de cada sindicat  de la Mesa General de Funció Pública (CCOO, UGT i IAC), ens van reunir amb la Directora i Subdirectora de la Funció Pública amb l’objectiu d’aconseguir nova reunió de la Mesa després de l’anul·lació de la mateixa el passat dia 7 d’abril, els punts tractats van ser els següents:

• Reclamació dels terminis de retorn de la paga de 2012 d’acord amb la Resolució Parlamentària que es va aconseguir
    • Tot i que l’Administració insisteix que no pot fer cap altra proposta que retornar un 15% de l’import de la paga aquest any 2016, i un 30% per a l’any 2017 i un altre 30% per a l’any 2018, els sindicats insistim que no podem acceptar un percentatge inferior aquest any que el del 2018.

• Creació grups de treball
    • Hem lliurat una proposta sobre diferents qüestions (Incapacitat Temporal, Fons d’Acció Social...) i el que volem assolir a cadascun d’ells. La Generalitat es limita a recollir-la, però de moment sense cap compromís.

• Exigència acord global
    • CCOO manifestem que volem un acord global sobre el retorn de les pagues i la resta de punts, abans de finalitzar el tràmit pressupostari per poder incloure les partides corresponents.

Continuarem treballant fins a la propera Mesa General.
Item Reviewed: Continuem lluitant per recuperar els nostres drets Rating: 5 Reviewed By: .