9 de maig de 2016

Continuem lluitant per recuperar els nostres drets

El passat dia 28 d’abril de 2016, una persona de cada sindicat  de la Mesa General de Funció Pública (CCOO, UGT i IAC), ens van reunir amb la Directora i Subdirectora de la Funció Pública amb l’objectiu d’aconseguir nova reunió de la Mesa després de l’anul·lació de la mateixa el passat dia 7 d’abril, els punts tractats van ser els següents:

• Reclamació dels terminis de retorn de la paga de 2012 d’acord amb la Resolució Parlamentària que es va aconseguir
    • Tot i que l’Administració insisteix que no pot fer cap altra proposta que retornar un 15% de l’import de la paga aquest any 2016, i un 30% per a l’any 2017 i un altre 30% per a l’any 2018, els sindicats insistim que no podem acceptar un percentatge inferior aquest any que el del 2018.

• Creació grups de treball
    • Hem lliurat una proposta sobre diferents qüestions (Incapacitat Temporal, Fons d’Acció Social...) i el que volem assolir a cadascun d’ells. La Generalitat es limita a recollir-la, però de moment sense cap compromís.

• Exigència acord global
    • CCOO manifestem que volem un acord global sobre el retorn de les pagues i la resta de punts, abans de finalitzar el tràmit pressupostari per poder incloure les partides corresponents.

Continuarem treballant fins a la propera Mesa General.
Item Reviewed: Continuem lluitant per recuperar els nostres drets Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació