27 de juny de 2016

29 de juny: Convocatòria Mesa Sectorial d'Ensenyament Públic

Dia: 29 de juny de 2016
Hora: 11.30 h.
Lloc: Sala 0A- PLENS - Edifici Central - Seu del Departament d’Ensenyament (Via Augusta 202-226 de Barcelona).

per tractar el primer punt de l’ordre del dia de la sessió del dia 13 de juny de 2016 que va quedar ajornat.

Ordre del dia:

1.- A petició de les organitzacions sindicals:

- L’horari lectiu: 18h a secundària i 23h a primària.
- Les substitucions de tot el personal des del 1r dia i des de l’1 de setembre.
- La retirada del nou sistema de selecció de substitucions i de la definició de perfils de llocs de treball específics.
- La reducció de jornada lectiva dels majors de 55 anys i el cobrament del mes de juliol per part del personal substitut.
- Les condicions que permeten mantenir i millorar la qualitat dels centres educatius com, així mateix, les condicions laborals dels seus professionals anteriors a les retallades (hores de coordinació i desdoblaments, disminució de ràtios, pagues extres perdudes, estabilitat del personal interí, horari fix de secundària i el retorn al cobrament del primer estadi als 6 anys).

2.- Torn obert de paraules.
Item Reviewed: 29 de juny: Convocatòria Mesa Sectorial d'Ensenyament Públic Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació