3 de juny de 2016

Reclamem els nostres drets. Concentració 8 de juny

NOVA CONCENTRACIÓ DE DELEGATS I DELEGADES SINDICALS PER RECLAMAR ELS DRETS DELS EMPLEATS I EMPLEADES DE LA GENERALITAT

Mentre les administracions estatal, autonòmiques i locals , incloses les de Catalunya, ja han cobrat la paga pendent ,els empleats de la Generalitat seguim sense cobrar tot el 2012 i tenim pendent les de 2013 i 2014.

CCOO entenem que el Govern:
  • No pot seguir eixugant el dèficit amb els salaris dels seus treballadors i treballadores com va fer a 2012 ,2013 i 2014.
  • No te autoritat moral per mantenir retallades als treballadors públics quan es incapaç de millorar els ingressos per una fiscalitat més justa o reduir la despesa en contractació i salaris d’alts càrrecs o pagament de lloguers.
Els tres sindicats de la Mesa General seguirem fent propostes de negociació i ens seguirem mobilitzant durant la tramitació dels pressupostos per aconseguir recuperar els nostres drets , millorar les nostres condicions de treball i evitar que ens tornin a utilitzar per quadrar el dèficit dels comptes.

Així el 8 de juny coincidint amb el debat de les esmenes a la totalitat convoquem a les 11h, davant el Parlament, una assemblea conjunta dels delegats i delegades sindicals que clourà en una concentració de protesta.

Item Reviewed: Reclamem els nostres drets. Concentració 8 de juny Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació