11 de setembre de 2016

Lleida. Concentració en defensa de l'escola pública de qualitat

Dilluns 12 de setembre és el primer dia de classe i el Departament d’Ensenyament continua sense escoltar les reivindicacions del sindicat, compartides per tota la comunitat educativa. Els treballadors i treballadores de l’ensenyament volem recuperar les nostres condicions laborals i millorar la qualitat educativa, empitjorada des de l'inici de les retallades.
Per això CCOO d'Educació -conjuntament amb els altres sindicats de l'ensenyament públic- farem una concentració, a la qual ha convocat tota la comunitat educativa i la ciutadania en general.
Volem manifestar la nostra voluntat de lluitar per tal que reverteixin les retallades que han deteriorat el nostre sistema educatiu. Reclamem substituts des del primer dia, que s’acabin les retallades i mostrem la nostra oposició al Decret de provisió de perfils i de les seves nefastes conseqüències.

Data:12 de setembre
Hora:13.30h
Lloc: Davant els SSTT d'Ensenyament de Lleida

Ens hi trobareu amb pancartes reivindicatives i samarretes grogues per fer palès el nostre malestar!

Item Reviewed: Lleida. Concentració en defensa de l'escola pública de qualitat Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació