30 de setembre de 2016

Curs de preparació per a les oposicions docents d'FP 2017
Com ja us vam anunciar, la Federació d'Educació de CCOO Catalunya ha organitzat un curs de preparació a les oposicions docents de 2017 a diverses localitats i en horaris de divendres per la tarda o bé dissabtes als matins.

Inscripció
Podeu reservar la vostra plaça omplint el formulari d'inscripció i ingressant 20€ que es descomptaran del preu final de la matrícula.
IMPORTANT! Quan ho feu, cal que indiqueu el nom i cognoms de l'alumne i afegiu "oposicions ensenyament"
Compte corrent: IBAN ES65 2100 3000 1222 0175 9295

Lloc de realització (provisional)
Seus de CCOO de Tarragona, Girona, Tortosa, Lleida i Barcelona

30 hores amb la següent distribució:
  • 24 hores presencials: Presentació del curs, explicació de la convocatòria, tècniques d'expressió, elaboració de programacions didàctiques i seguiment tutorial.
  • 6 hores no presencials: Elaboració d'unitat didàctica i seguiment tutorial.
Preus del curs

• Afiliats més de 6 mesos:     90€
  • Afiliats menys de 6 mesos: 140€
  • No afiliats:                        250€
Calendari de relització  (provisional)
Les sessions s'impartiran o bé els divendres a la tarda o bé els dissabtes al matí, depenent de les inscripcions en cadascuna de les localitats.

• Començament del curs: 11 de novembre de 2016
  • Acabament del curs: 10 de desembre de 2016
Horari (provisional)
Divendres: de 15h. a 20h.
o bé
Dissabtes: de 9h a 14h.

Objectius del curs
  • Comprendre i conèixer, des de la perspectiva de l'aspirant, el procediment de concurs oposició recollit a la convocatòria i la seva normativa de referència.
  • Desenvolupar una programació didàctica de Formació Professional d'acord amb els requisits establerts a la convocatòria.
  • Analitzar i valorar els elements de context, organitzatius i curriculars de la Formació Professional que resulten significatius per a la realització de les proves.
Continguts (provisional)
  • L'acompliment dels requisits d'accés
  • Fases i continguts de les proves
  • Regulació de l'FP a Catalunya