Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

18 d’octubre de 2016

Curs de preparació per a oposicions. 2a edició

Davant les nombroses peticions per incriure's als cursos de preparació per a les oposcions de docent d'FP, la Federació d'Educació està organitzant-ne una segona edició que es durà a terme els mesos de febrer i març de 2017

Si esteu interessats en aquesta segona edició, deixeu-nos les vostres dades omplint el formulari.

Aquest formulari no és d'inscripció, però us servirà per reservar plaça en cas que torni a haver-hi sobredemanda. Quan s'obri la inscripció haureu d'omplir-la tenint, però la plaça reservada.

Reserveu la plaça omplint aquest formulari

L'estructura, preus i organització de la segona edició del curs serà la mateixa que les de la primera.

Per a més informació
Sílvia Palos: fppuerto@ccoo.cat
Federació educació: educacio@ccoo.cat

Item Reviewed: Curs de preparació per a oposicions. 2a edició Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació