Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

16 de novembre de 2016

Publicada la Llista Provisional per treballar a la borsa docent

Publicada la llista PROVISIONAL d'admesos i exclosos a la borsa de treball de personal docent (2016)

Avui s'ha publicat a la web del Departament d'Ensenyament les llistes provisionals d'admesos i exclosos de les persones que es van inscriure's a la borsa de treball de personal docent.

Us recordem que teniu un termini de 10 dies hàbils per presentar al·legacions al respecte, i que la llista definitiva es preveu que es publicarà a la primera quinzena de maig (no confirmat encara).

Si tens dubtes al respecte pots omplir aquest formulari i et respondre'm el més aviat possible.

Item Reviewed: Publicada la Llista Provisional per treballar a la borsa docent Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació